Werkavond food-fotografie

Op deze donderdagavond zijn er een aantal clubleden aan de slag gegaan met het fotograferen van allerlei lekkers. Van te voren was er door Rob, Arjan en Arno informatie gestuurd aan de leden zodat ze zich goed konden voorbereiden. Iedereen had zelf spullen meegenomen en Arno heeft ook nog extra lampen etc. meegenomen om alles nog eens heel goed uit te lichten. Het is nog niet eens zo makkelijk om een mooie compositie te maken of alles smakelijk in beeld te brengen. Leuk om met elkaar tips te delen en met hulp en assistentie van elkaar en van Arno tot leuke resultaten te komen! Die gaan we bekijken op de clubavond van 11 april a.s.
En… we hebben ondertussen natuurlijk ook nog wat lekkers gesmikkeld 😉

Een leuke impressie van de avond: