Tegelproject “ons Dijk en Waard”

In de gemeente Dijk en Waard is een tegelproject gestart: “Ons Dijk en Waard”.
De gemeente heeft culturele instellingen uitgenodigd om de verbinding in de gemeente te bevorderen. Om die verbinding te visualiseren plaatsen ze ca. 50 stoeptegels op 3 wandelroutes binnen de Gemeente Dijk en Waard.  Op de stoeptegels komen afbeeldingen waarop een organisatie of vereniging zich presenteert door middel van een korte video en een viertal foto’s en of logo op de tegel. De video is te bekijken via een QR code. Saskia heeft zich ingezet om hiervoor iets moois te maken voor onze club. Ze heeft een leuk filmpje gemaakt en de tegel komt er zo uit te zien.

Als we weten waar ‘ie komt te liggen (de tegel wordt voor ons gemaakt) dan laten we dat natuurlijk aan jullie weten!

De tegel bestaat uit 4 afbeeldingen en een QR-code: