O, zo Nederlands

Het onderwerp van de Afdelingsfotowedstrijd van dit jaar was “O, zo Nederlands”. We hadden al diverse foto’s gezien die leden hadden laten zien bij de eerste clubavond van dit seizoen na de ALV. Er zijn ook leden die de foto’s hebben ingezonden voor de wedstrijd en op 23 november jl. werden de 35 ingezonden foto’s besproken door de twee juryleden. Alleen de nummers 1, 2 en 3 werden expliciet genoemd. Verder zaten de poffertjes van Goos bij de top 20 (tussen de 10 en 20) en het “Sinterklaas hoofdkwartier” van Minke en de hond van Evelien bij de top 10 (tussen de 4 ten 10). Heel erg goed gedaan!
Nummer 1 was een leuke kattenfoto (“Sint en Piet”) van Manon van Fotoclub Het derde oog.
Het was weer erg leuk om al die foto’s met dit thema voorbij te zien komen en de bespreking te horen. Het thema voor de volgende Afdelingsfotowedstrijd wordt nog bekend gemaakt.