Winnares IFC-trofee ’21-’22

Ieder clubseizoen hebben we een interne foto competitie van 3 rondes met elk 3 foto’s van een bepaald thema. De thema’s voor dit seizoen waren: Aarde – Water – Vuur. Er zijn veel verrassende, mooie, ontroerende en gave beelden gemaakt en ingeleverd.
De leden geven tijdens de 3 rondes van de IFC-clubavonden van 1 t/m 5 punten aan de ingeleverde (anonieme) foto’s. Aan het einde van het seizoen worden de punten opgeteld en wordt een ranking gemaakt van de 9 ingeleverde foto’s.
Uiteindelijk heeft Minke Groenewoud-Beerda de 1e prijs behaald! Zij had nét iets meer punten (3,58 pnt) dan Sonja Pijlman (3,51 pnt) die 2e is geworden. Als 3e is geëindigd Evelien van der Horst (3,28 pnt).
De volledige uitslag komt te staan op de pagina https://www.fotoclubheerhugowaard.nl/reglementen-ifc-2021-2022
Van harte gefeliciteerd !!

De IFC-trofee..!! Het naamplaatje komt er nog op!

Reacties zijn gesloten.

• Feedback

Heb je een vraag of opmerking? Zie je een fout of iets wat niet duidelijk is? Ga naar onze contactpagina en laat het ons weten!