Geef je op voor de basiscursus fotografie!

Update: de basiscursus zit vol voor deze periode! Wil je op de hoogte blijven van de volgende cursus? Laat dat weten, dan zetten we je op de mailinglist.

Reageer snel, er zijn nog maar een paar plekjes !!

Op maandag 6 november 2023 start de Basiscursus Fotografie weer bij Fotoclub Heerhugowaard. Je kunt je hiervoor opgeven, stuur een mail naar onderstaand mailadres! In 10 lessen (maandagavond van 20:00 tot 22:00 uur) worden verschillende facetten van de fotografie op een heldere wijze uitgelegd.

Door het zelfstandig uitvoeren van de opdrachten leer je niet alleen bewust gebruik te maken van technische zaken als diafragma en sluitertijd, maar zal je ook gaan letten op de compositie en lichtomstandigheden. Ook zullen wij de eerste stappen zetten op het gebied van de digitale fotobewerking, waaronder het retoucheren van foto’s.
Drie lessen zijn ingericht als praktijkavond.
Zo kun je tijdens de modellenavond je eigen model fotograferen bij studioverlichting en ga je een avond naar buiten voor avondfotografie. Ook ga je aan de slag om je eigen passe-partout te snijden zodat je je foto’s op een fraaie wijze kunt presenteren.

Met de opgedane kennis ben je in staat om meer zeggingskracht te geven aan je foto’s. Maar het hoofddoel van deze cursus is om je bewuster te laten fotograferen zodat je nog meer plezier zult beleven aan deze geweldige hobby!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met cursusleider Arno de Kock via het e-mail adres cursusinfo@fotoclubheerhugowaard.nl

Het cursusteam bestaat uit de zeer ervaren fotografen Goos Veenendaal en Arno de Kock.

Geef je op en doe mee!
Volg de vele enthousiaste cursisten die deze cursus al hebben gevolgd.
De kosten voor deze cursus bedragen € 195,=.

Reacties zijn gesloten.

• Feedback

Heb je een vraag of opmerking? Zie je een fout of iets wat niet duidelijk is? Ga naar onze contactpagina en laat het ons weten!