• Dit evenement is voorbij.

Uitreiking IFC-Trofee en HHW-Award

24 mei 2019 20:00 - 22:30

Uitreiking IFC-Trofee en HHW-Award

Traditioneel worden op deze laatste clubavond van het seizoen de series gepresenteerd die zijn ingeleverd voor de HHW-Award.

De series zijn beoordeeld en worden besproken door een deskundig extern jurylid. Het blijft tot op deze avond een verrassing wie wij dit jaar bereid hebben gevonden voor deze bijzondere taak. Bovendien zal hij of zij ook een presentatie geven van eigen fotowerk.

Na de bekendmaking van winnaars, vindt ook de prijsuitreiking plaats van de IFC-Trofee en de HHW-Award.

Toelichting

De clubavonden op de vrijdag hebben hun zwaartepunt liggen op de foto of fotoserie als eindproduct. Wat is de inhoud, het verhaal, de zeggingskracht van het getoonde werk. Welke beeldtaal heeft de fotograaf gebruikt, wat zijn de compositorische aspecten, welke stijl is toegepast, zijn er speciale technieken gebruikt. En, in het geval van series, welke onderlinge samenhang hebben de beelden. Vanzelfsprekend zullen ook de technische kanten aan bod komen, want het komen tot een eindresultaat is deels een technisch proces. Er is veel ruimte voor het bespreken van eigen werk, maar ook worden gastsprekers uitgenodigd die hun portfolio zullen presenteren. Tevens is de Interne Foto Competitie (IFC) geprogrammeerd op een drietal vrijdagavonden.

Datum:
24 mei 2019
Tijd:
Evenement Categorie:

Centrum 31
Bickerstraat 31
Heerhugowaard, Nederland
Mogelijk gemaakt door Tempera & WordPress.