• Dit evenement is voorbij.

Eigen werk + Piet Brandjes

9 oktober 2020 20:00 - 22:30

Piet Brandjes

Vandaag laat Piet Brandjes zien welke serie hij ingediend heeft bij de Fotobond om te worden benoemd tot BMK-kandidaat lid.  Tevens vertelt hij over zijn weg ernaartoe en hoe hij tot deze serie is gekomen, en…. hoe nu verder?

Daarnaast is er ruimte voor iedereen om eigen werk mee te nemen.

Eigen werk

Zoals altijd is het ook prima om eigen werk mee te nemen dat je graag wilt delen met je clubgenoten. Hou er wel rekening mee dat er eerst aandacht besteed zal worden aan de foto’s die zijn meegebracht voor het thema van deze avond.

Iedereen die deze avond bezoekt, mag eigen fotowerk meenemen.

Je bepaalt zelf of je foto’s presenteert als print of op de beamer, maar een tastbare afdruk verdient de voorkeur. Het aantal foto’s per persoon is minimaal 1 en maximaal 3. Er bestaat geen maximum aantal voor werk dat als serie wordt gepresenteerd.

Toelichting clubavonden vrijdag

De clubavonden op de vrijdag hebben hun zwaartepunt liggen op de foto of fotoserie als eindproduct. Wat is de inhoud, het verhaal, de zeggingskracht van het getoonde werk. Welke beeldtaal heeft de fotograaf gebruikt, wat zijn de compositorische aspecten, welke stijl is toegepast, zijn er speciale technieken gebruikt. En, in het geval van series, welke onderlinge samenhang hebben de beelden. Vanzelfsprekend zullen ook de technische kanten aan bod komen, want het komen tot een eindresultaat is deels een technisch proces. Er is veel ruimte voor het bespreken van eigen werk, maar ook worden gastsprekers uitgenodigd die hun portfolio zullen presenteren. Tevens is de Interne Foto Competitie (IFC) geprogrammeerd op een drietal vrijdagavonden.

Datum:
9 oktober 2020
Tijd:
Evenement Categorie:

Centrum 31
Bickerstraat 31
Heerhugowaard, Nederland
Mogelijk gemaakt door Tempera & WordPress.