• Dit evenement is voorbij.

Kleurbeheersing en eigen werk

14 april 2022 20:00 - 22:30

Onderwerp: Roland gaat ons informeren over het onderwerp Kleurbeheersing en daarna bespreken we eigen werk.

Toelichting clubavonden donderdag

De clubavonden op de donderdag hebben hun zwaartepunt wat meer liggen op de praktische kant van de fotografie. Met andere woorden, de weg die je volgt naar het eindresultaat. Er is meer tijd om met elkaar in te gaan op de manier waarop je een bepaald resultaat kunt bereiken. Denk bijvoorbeeld aan de instellingen van je camera, hulp bij het maken van een fotoserie, hoe je te werk gaat met studioflitsers, hoe je een foto kunt bewerken op de computer, richtlijnen voor het bespreken van foto’s, het zelf printen van foto’s, enz. In verband met de nadruk die de donderdagavond legt op de praktijk, zijn ook de werkavonden op deze dagen geprogrammeerd.

Datum:
14 april 2022
Tijd:
Evenement Categorie:

Centrum 31
Bickerstraat 31
Heerhugowaard, Nederland
Mogelijk gemaakt door Tempera & WordPress.