Vraag en aanbod

Heb je fotospullen over en ben je op zoek naar een tweedehands artikel? Als lid van fotoclub Heerhugowaard kun je op deze pagina je advertentie plaatsen en wie weet krijgen jouw ongebruikte fotospullen een tweede kans bij een clubgenoot!

StatusGeplaatstVerkoperOmschrijving
Te koop6 maart 2021Peter VosIk heb een oude canon 5D in de aanbieding.
Gebruikt, en beschadigd echter functioneert nog prima.
De beschadiging is een losgeraakte batterij klep.
Deze wordt op zijn plaats gehouden met gaffer tape
Te koop18 april 2018Saskia van ToorenSoftboxje
Vraagprijs €90,-

Disclaimer:
Deze pagina vormt een informatiekanaal waarmee leden van Fotoclub Heerhugowaard met elkaar in contact kunnen komen betreffende vraag en aanbod van artikelen van fotografische aard. Aan de geleverde informatie kan geen enkel recht worden ontleend. Fotoclub Heerhugowaard staat buiten elke overeenkomst die koper en verkoper met elkaar aangaan. Alle getoonde informatie is afkomstig van de verkoper.

Reacties zijn gesloten.

• Feedback

Heb je een vraag of opmerking? Zie je een fout of iets wat niet duidelijk is? Ga naar onze contactpagina en laat het ons weten!